גריל ומעשנת בשר, מוצר מושלם המשלב בין כל העולמות

חובבי הבשר הגדולים יודעים שמעשנת בשר זו חוויה קולינרית שונה לחלוטין ממנגל "רגיל". מעבר לזה, היום מוצעות בשוק מעשנות בשר משולבות גריל שהופכות את כל התהליך ואת התוצאה למשהו אחר לחלוטין מכל בחינה – התחזוקה והשימוש פשוטים יותר, הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת להניח למעשנת הבשר לעשות את שלה ומותירה אותנו עם ראש שקט, והטעמים הם עולם אחר מכל מה שחוויתם עד כה.

 

איך אתם אוהבים להכין את הבשר שלכם?

יש המון דרכים לבשל בשר. אם אנחנו נשארים בתחום של "על האש" ולא נכנסים למטבח, יש את האופציות השונות לצלייה ולעישון, ביניהן גחלים, גז ועצים. בעולם עישון הבשר, חלק מאוד חשוב בתהליך הוא האלמנט ממנו הבשר מקבל את הארומה שלו. במנגל, הבשר נצלה ומקבל מעט טעם מהגחלים או מהעצים אבל בעישון בשר זה כבר עניין של ארומה מפוארת שלא ניתן לפספס, אך גם לא משתלטת על הטעם הבשרי יותר מדי.

 

כיצד פועלת מעשנת בשר משולבת גריל?

מעשנת בשר משולבת גריל עובדת על חשמל. במעשנה יש תא בישול שתחתיו תא בעירה של שבבי עץ לעישון בדרך כלל, תלוי במעשנת שבחרתם, ובין תא הבישול לתא הבעירה יש שכבת הגנה על מנת שהבשר (או כל דבר אחר שאתם בוחרים לעשן) יתבשל בהדרגתיות. אז בעצם אתם יכולים להפעיל את המעשנת (בקלות רבה, יש לציין), לבחור טמפרטורה, להניח את הבשר, לסגור את המעשנת וללכת לאן שתרצו בראש שקט. היום יש בשוק אפילו מעשנות שמתחברות באפליקציה לטלפון ומודיעות לכם אם שבבי העץ עומדים להיגמר!

 

זכות הבחירה – שבבי עץ לעישון

עוד מוצר משלים נפלא המוצע היום בשוק הוא שבבי עץ לעישון בטעמים שונים כך שאתם יכולים לבחור ממגוון טעמים שאתם אוהבים, איזה טעם יעטוף את הבשר שלכם בארומה עדינה ונפלאה שתעניק חוויה קולינרית עוד יותר מספקת ומדהימה! עם כל מה שמוצע היום בשוק – באמת שהשמיים הם הגבול.

 

Traeger Grills, החברה המובילה בארץ למעשנות בשר מסוגים שונים באיכות הגבוהה בשוק מציעה דגמים שונים ומגוונים של מעשנות בשר משולבות גריל באיכות בלתי מתפשרת וכן כלים נלווים לעישון בשר אשר יהפכו את החוויה שלכם למדהימה עוד יותר! על מנת לעיין בקטלוג המוצרים הכנסו לאתר של Traeger Grills בכתובת https://www.traegergrills.co.il/ ואם יש לכם שאלות אתם מוזמנים להתקשר למספר הטלפון 1800-10-12-84 ונציג שירות יעמוד לרשותכם בשמחה!

 

 

אז מה היה לנו בפוסט:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
כדורי שוקולד

לא פחות ואפילו יותר- מתכונים פרווה מושלמים שכולם אוהבים

לא ברור מה קרה בדיוק בדור שלנו וגם הרופאים חלוקים על כך קשות, אבל מה שבטוח הוא שמספר הרגישים לחלב ומוצריו הולך וגדל, מדפי התחליפים למוצרי חלב הולכים ותופסים שטחים נרחבים בסופרים ובצרכניות, ויחד עם קהילת הצמחונים והטבעונים שבכל יום מוסיפה חברים חדשים מכל העולם, הביקוש למתכוני פרווה מתעצם ומתגבר. מעניין לחקור אחר הנסיבות המרתקות שהביאו את המציאות למצב כזה, אבל זו באמת עילה לכתבה אחרת, ובינתיים בלוג פודיק של שחר חן עושים הכל כדי למצוא פתרונות גם עבור הקהילות המתרחבות של צורכי הפרווה, ויש לנו הרבה חידושים להציע במיוחד עבורכם. מתכונים פרווה עשירים, מושקעים ומלאי טעם, ממש לא דומים לעולם היבש שהיה פעם מנת חלקם של נטולי החלב והבשר, עד כדי שגם מי שלא חייב להתבסס עליהם ישמח להנות מהאפשרויות שהם פותחים בתוך המטבח הקלאסי של פעם.

לקריאת המאמר »

רוצים מידע נוסף ?

הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!