פריזבי מתמחים באחסון, שינוע ואספקה ברכבים מקוררים של מזון בריאות ומוצרי סופר

מקימים עסק המספק מוצרי מזון? רוצים לעשות הזמנה הביתה של מאכלים או מוצרי גלם מיוחדים שלא נמצאים בסופר? דרך פריזבי הובלה בקירור, החברה המובילה בישראל לשינוע והובלה של מוצרי איכות בהקפאה ובטמפרטורה מבוקרת, תוכלו לקבל אפילו יותר מזה!

הכנסו לאתר החנות ותוכלו לקבל הצעות למגוון מוצרי מזון בריאות ומוצרי סופר מיוחדים שלא תמצאו בשום מקום אחר – תחליפי בשר, בצקים ומאפים דלי פחמימות, ממרחים ומוצרי איכות מבית איטסיין, אבקות ספירולינה ועוד!

כיצד לשמור על מוצרי איכות בקירור בהובלה?

כל בעל עסק המשווק לקהל הרחב מוצרי מזון שחייבים להיות בקירור על המדף יודע שהאחריות לשמירת הטריות והאיכות של המוצר מתחילה עוד מרגע ייצורו, הרבה לפני שהוא מגיע אליו. לכן, עליו לוודא כי המוצרים המיוחדים שצריכים הקפאה עוברים שינוע והעברה במשאיות לקירור, המתאימות להובלת סחורה בטמפרטורה ותנאים מבוקרים.

דואגים להובלת מוצרי איכות מבית טוב

חברת פריזבי הובלה בקירור מציעה למגוון לקוחות פרטיים ועסקיים שירותי הובלה בקירור של מינוס 20 מעלות ועד 20 מעלות לחלקים נרחבים ברחבי הארץ. המומחיות של חברת פריזבי הובלה בקירור היא מוצרים מעולים ובריאים בדגש על מזונות על "סופר פוד", תחליפי בשר, אלטרנטיבות לבצקים כמו לחמים ומאפים מקמח שקדים, ממרחים מיוחדים מבית איטסיין, תוספי מזון מיוחדים כמו ספירולינה ומוצרי טבע אחרים שכדאי להכיר.

לא תמיד ניתן להשיג את מוצרי הבריאות והסופר-פוד בסופרים רגילים. עסקים וחברות לא תמיד יודעים איך לשמור על מזונות אלו, בעלי ערכים תזונתיים נדירים, ולדאוג שעד רכישת הלקוח הם יישמרו על ערכם התזונתי. לכן, חברת פריזבי הובלה בקירור שמבינה בעניינים אלו משווקת ומציעה מגוון מוצרי בריאות וטבע דרך קטלוג המוצרים באתר החנות, מוצרים מעולים מבית איטסיין, קיטו, ועוד. כמו כן היא מספקת את הסחורה ללקוחות עסקיים בשינוע בקירור.

מה חשוב לדאוג בהובלות בקירור של מוצרי בריאות?

כאשר מובילים סחורה מנקודת מוצא ליעד, חייבים לדאוג לדברים רבים ולמנוע תקלות במהלך הדרך, לפני ואחריה. ראשית, הובלה בקירור היא הובלה של סחורה לכל דבר ועניין, עם תוספת אחריות על עניין הקירור ושמירת הטמפרטורה והלחות האופטימליים. לכל מוצר יש את מד הטמפרטורה והלחות המתאימים ביותר עבורו, לא פחות ולא יותר. לכן בכל העמסה והובלה של סחורה יש לדאוג כי נהג המשאית מכוון את תנאי האחסון לרמה שמתאימה ספציפית לאותה סחורה שנמצאת בתוך המכולה.

שמירה על טריות ואיכות באחריות

מלבד זאת, יש לנקות מדי פעם את אזור האחסון, מחשש לעובש וזיהומים נוספים שעלולים להיווצר במקרים של הפשרה. מזונות ומוצרי בריאות רגישים במיוחד לשינויים בסטריליות ועל חברת ההובלות בקירור מוטלת החובה לדאוג על ניקיון תברואתי ושמירה על רמת איכות גבוהה.

מעוניינים לשמוע עוד על מוצרי איכות בריאים בעלי ערכים תזונתיים מעולים? באתר של פריזבי תוכלו לקבל עוד המון מידע לגבי מוצרים מעולים מבית איטסיין, קיטו ועוד – והובלתם ליעד הנבחר.

 

אז מה היה לנו בפוסט:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
כדורי שוקולד

לא פחות ואפילו יותר- מתכונים פרווה מושלמים שכולם אוהבים

לא ברור מה קרה בדיוק בדור שלנו וגם הרופאים חלוקים על כך קשות, אבל מה שבטוח הוא שמספר הרגישים לחלב ומוצריו הולך וגדל, מדפי התחליפים למוצרי חלב הולכים ותופסים שטחים נרחבים בסופרים ובצרכניות, ויחד עם קהילת הצמחונים והטבעונים שבכל יום מוסיפה חברים חדשים מכל העולם, הביקוש למתכוני פרווה מתעצם ומתגבר. מעניין לחקור אחר הנסיבות המרתקות שהביאו את המציאות למצב כזה, אבל זו באמת עילה לכתבה אחרת, ובינתיים בלוג פודיק של שחר חן עושים הכל כדי למצוא פתרונות גם עבור הקהילות המתרחבות של צורכי הפרווה, ויש לנו הרבה חידושים להציע במיוחד עבורכם. מתכונים פרווה עשירים, מושקעים ומלאי טעם, ממש לא דומים לעולם היבש שהיה פעם מנת חלקם של נטולי החלב והבשר, עד כדי שגם מי שלא חייב להתבסס עליהם ישמח להנות מהאפשרויות שהם פותחים בתוך המטבח הקלאסי של פעם.

לקריאת המאמר »

רוצים מידע נוסף ?

הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!