לא פחות ואפילו יותר- מתכונים פרווה מושלמים שכולם אוהבים

כדורי שוקולד

לא ברור מה קרה בדיוק בדור שלנו וגם הרופאים חלוקים על כך קשות, אבל מה שבטוח הוא שמספר הרגישים לחלב ומוצריו הולך וגדל, מדפי התחליפים למוצרי חלב הולכים ותופסים שטחים נרחבים בסופרים ובצרכניות, ויחד עם קהילת הצמחונים והטבעונים שבכל יום מוסיפה חברים חדשים מכל העולם, הביקוש למתכוני פרווה מתעצם ומתגבר. מעניין לחקור אחר הנסיבות המרתקות שהביאו את המציאות למצב כזה, אבל זו באמת עילה לכתבה אחרת, ובינתיים בלוג פודיק של שחר חן עושים הכל כדי למצוא פתרונות גם עבור הקהילות המתרחבות של צורכי הפרווה, ויש לנו הרבה חידושים להציע במיוחד עבורכם. מתכונים פרווה עשירים, מושקעים ומלאי טעם, ממש לא דומים לעולם היבש שהיה פעם מנת חלקם של נטולי החלב והבשר, עד כדי שגם מי שלא חייב להתבסס עליהם ישמח להנות מהאפשרויות שהם פותחים בתוך המטבח הקלאסי של פעם.

 

מי חייב לצרוך מתכונים פרווה

כפי שהזכרנו בראשית המאמר, מתכונים פרווה הם צורך בסיסי של אחוזים הולכים וגדלים במין האנושי. ראשית מפני הרגישות הגדולה לחלב ומוצריו, המוציאה מן התפריט מגוון עצום של מרכיבים, בעיקר כאלו הקשורים בקינוחים, מנות אחרונות ומנות חלביות. אמנם בשרים עדיין בתחום האפשר של הציבור האסור בחלב, אבל עדיין התעורר צורך משמעותי בתחליפים לטעמים המתוקים של קינוחים חלביים, מנות חלביות עשירות ומפנקות וכל מה שאפשר לעשות עם המוצרים הפשוטים ;והחלביים האהובים. רגישות ללקטוז עשויה לבוא ברמות ומינונים שונים, אך התבססות על מתכונים פרווה בהחלט יכולה לשפר את מצב הרוח והמצב הפיזי, למנוע תסמינים קשים וקלים ולאפשר שגרת חיים שמחה וחיונית, מלאת טעם ומתיקות, גם ללא מוצרי חלב. חשוב לדעת כי מוצרי חלב עשירים במינרלים מסויימים החיוניים לגוף, וגם אותם יש צורך להשלים באמצעות מתכונים פרווה בריאים בדגש על החסרים המתעוררים בהיעדר מוצרי חלב, בייחוד בגילאים הצעירים והמבוגרים.

 

צמחוניים או טבעוניים

מן העבר השני של המתנזרים ממוצרי חלב, עומדים הצמחונים. זהו המגזר שבחר מטעמים עקרוניים ומוסריים לוותר על עולם הבשר והחי, ולא להשתמש בבעלי חיים לצרכי אכילה עצמית של בני אנוש. אלו מותרים במוצרי חלב למיניהם, אך אסורים דווקא באלו הבשריים ויהיו ככל שיהיו. לצידם עומדים הטבעוניים, גם זו קהילה שהולכת וצוברת תאוצה בעולם כולו, אלו מוצאים את עצמם מוגבלים מכל כיוון, שכן הם אסורים לא רק בבשר אלא גם בכל היוצא מן הבשר, קרי- חלב למשל, וכל העשוי ממנו. בין אם מסכימים ומעריכים את דעתם ומבטם האישי, ובין אם זה נשמע מוזר ובלתי קביל לבחור בהגבלות כאלו, חייבים להסכים עם העובדה שנוצרת כאן קואליציה יציבה של מגזרים הדורשים פתרונות קבע איכותיים וטעימים למוצרי חלב ובשר, קרי- מתכונים פרווה. גם הרגישים ללקטוז, גם  אנשים צמחוניים המותרים בחלב ומוצריו, וגם טבעוניים המתנזרים מאלו, זקוקים לתחליפים משמעותיים בתחום מתכונים פרווה במקום העולם הבשרי או החלבי [או שניהם יחד] האסור עליהם.

 

מה אנחנו מציעים

בלוג פודיק של שחר חן מציע בפניכם עולם שלם של מנות ותוספות, מתאבנים וקינוחים, הכל על טהרת הפרווה ללא שמץ סיכון בריאותי או ערכי. בבלוג תוכלו למצוא עשרות אפשרויות המבוססות על הטבע בלבד, אפשרויות יצירה קולינארית המדמה את טעם החלב ללא כל נגיעה חלבית, ותחליפים בריאותיים לערכי הבשר והחלב שישלימו לכם את כל החסרים. מחפשים מתכון חביב וקליל לקינוח או נשנוש פרווה מתוק? היכנסו לראות את כדורי השוקולד פרווה שלנו עם פתיבר כמו שהילדים אוהבים, בלי לגעת בחלב, ועל הדרך תטעמו מכל המגוון שיש לנו להציע בקטגוריה.

כדורי שוקולד

אז מה היה לנו בפוסט:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

רוצים מידע נוסף ?

הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!