פילה פורל מדג פורל ורוד- עולם שלם של טעמים וקולינריה משובחת

הכירו את חוות גידול הדגים של קיבוץ דן, בה טעם, איכות וטריות דגי המאכל נפגשים, ויוצרים הרמוניה קולינרית מדהימה. בחוות הגידול של קיבוץ דן מקפידים על תהליך גידול שיצור את התוצרים הטובים ביותר. ההקפדה חולשת הן על תהליך הגידול, הן על תנאיו וכמובן על המוצר שאנו מספקים לכם, הלקוחות- הדגים שלנו. מכאן,  הדרך לקולינריה ביתית משובחת קצרה, וכל ארוחה אשר תצא תחת ידכם תהיה לארוחת הדגים הטעימה ביותר שאכלתם! אם אתם שוחרי קולינריה מושבעים, אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו ולטעום פורל ורוד ועוד שלל דגים טריים וטובים.

חוות הגידול של קיבוץ דן היא חווה מעבדת ומשווקת, אשר קיימת עוד מראשית קום המדינה, ולמעשה כמעט עשור מוקדם יותר, עוד משנת 1939. התמחות חוות הגידול היא בגידול דגים טריים למאכל, מסוג פורל. לאחר גידול הדגים בחוות הגידול, מעביר הצוות את הדגים לרשתות השיווק וההפצה, שם רוכשים אותם אתם, לקוחותינו. על לקוחותינו נמנים כל סוגי המגזרים, החל מהלקוח הפרטי ועד המסעדה הגדולה בארץ.

 

דגי פורל טריים של קיבוץ דן- הדגים הטובים ביותר

קיבוץ דן מתפקד כיום כחווה מעבדת וחווה משווקת, החל מתהליך הגידול, השלייה על ידי הצוות, עד לרשתות השיווק ומשם אליכם, הלקוחות, בביתכם ובצלחתכם. כחלק מחווית ההכנה, אנו שמים דגש רחב על טריות המרכיבים, תהליך גידול מיטבי מכל הבחינות ועל כל המידות, ניקיון ועוד שלל קריטריונים של איכות. והתוצאה לבסוף מוצגת לפניכם: דגי פורל טריים, איכותיים וטובים, מהטעימים ביותר שתטעמו.

כיום, מייצרת החווה המגדלת והמשווקת שלנו נתון מדהים של יותר מ-600 טון דגים טריים בשנה אחת. אין כל ספק, כי הביקוש מעיד בעד עצמו, ואנחנו יותר משמחים על כך וגאים להיות לאבן דרך קולינרית, עבור כל לקוחותינו.

מבחינתנו, ארוחה מנצחת, היא ארוחה מזינה וטעימה כמקשה אחת. דגי הפורל הטריים שלנו מתאימים עבור כל ארוחה, ועבור כל המשפחה, מבוגרים וילדים כאחד. תחילה נציין כי ארוחת דגים סטנדרטית של פילה פורל מושלם תחיל עולם של בריאות והזנה. שכן, דגי הפורל עשירים בסיבים תזונתיים מלוא החופן, וכן ערכים נוספים כמו ברזל, אומגה 3, אומגה 6 ועוד דברים טובים.

ולעניין הטעם, אנו מבטיחים כי כל המעוניין בסעודה משובחת, יסיים את ארוחת הדגים שלנו בטעם של עוד. הטעמים המיוחדים, אשר אף ניתן להגיד שמשתנים בכל ביס מחדש, ישדרגו לכם את חווית הטעם, בפרט את חווית ארוחות הדגים שחוויתם עד כה. היופי הוא כי דגי הפורל הם מרכיב גמיש, וניתן להכין ממנו שלל סוגים של מנות ואף ארוחות שלמות. דגי הפורל יתאימו לכל סוגי המתכונים, מהקלים ביותר ועד המורכבים ביותר. כעת, כל מה שנשאר לכם לעשות, הוא להגיע אל המרכול הקרוב לביתכם ולרכוש דג פורל ורוד מושלם של קיבוץ דן. אנחנו- כבר נעשה את היתר.

אז מה היה לנו בפוסט:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
כדורי שוקולד

לא פחות ואפילו יותר- מתכונים פרווה מושלמים שכולם אוהבים

לא ברור מה קרה בדיוק בדור שלנו וגם הרופאים חלוקים על כך קשות, אבל מה שבטוח הוא שמספר הרגישים לחלב ומוצריו הולך וגדל, מדפי התחליפים למוצרי חלב הולכים ותופסים שטחים נרחבים בסופרים ובצרכניות, ויחד עם קהילת הצמחונים והטבעונים שבכל יום מוסיפה חברים חדשים מכל העולם, הביקוש למתכוני פרווה מתעצם ומתגבר. מעניין לחקור אחר הנסיבות המרתקות שהביאו את המציאות למצב כזה, אבל זו באמת עילה לכתבה אחרת, ובינתיים בלוג פודיק של שחר חן עושים הכל כדי למצוא פתרונות גם עבור הקהילות המתרחבות של צורכי הפרווה, ויש לנו הרבה חידושים להציע במיוחד עבורכם. מתכונים פרווה עשירים, מושקעים ומלאי טעם, ממש לא דומים לעולם היבש שהיה פעם מנת חלקם של נטולי החלב והבשר, עד כדי שגם מי שלא חייב להתבסס עליהם ישמח להנות מהאפשרויות שהם פותחים בתוך המטבח הקלאסי של פעם.

לקריאת המאמר »

רוצים מידע נוסף ?

הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!